IT Fix

Helpdesk pentru angajati

Pagina principala > Servicii IT > Helpdesk pentru angajati


Daca sunteti in cautarea unui partener specializat in rezolvarea problemelor cu care angajatii din firma dumneavoastra se confrunta, IT Fix va poate oferi servicii de helpdesk si suport tehnic specializat. Serviciile de helpdesk pot fi acordate la sediul clientului (on-site), telefonic si de la distanta (remote).

Pentru o solutionare cat mai rapida a problemelor sesizate, asiguram interventii de helpdesk si suport tehnic in Bucuresti si Ilfov, atat in timpul saptamanii, cat si in weekend. IT Fix dispune de personal tehnic specializat si mijloace de transport proprii.

Helpdesk pentru Angajati

Functia de helpdesk include toate componentele esentiale rezolvarii cu succes a situatilor aparute la locul de munca:

  • solutionare probleme sesizate de angajati
  • asistenta acordata in operarea PC-ului, programelor si echipamentelor IT din retea
  • instruire angajati (individual si in grup)
  • documentare interventii si solutii aplicate
  • elaborare manuale de utilizare si proceduri de lucru.

Acordarea serviciilor de helpdesk si suport tehnic se realizeaza in baza acordului SLA stabilit impreuna cu dumneavoastra.

Suport Tehnic

Suntem prezenti in toate etapele de acordare a suportului tehnic: de la recuperarea datelor si eliminarea virusilor care se multiplica in retea, vanzarea de calculatoare, echipamente IT si licente de antivirus si Windows, la instalarea si securizarea infrastructurii de retea.

Ne puteti contacta telefonic, prin email sau folosind formularul disponibil in sectiunea Contact.

Ti-a placut prezentarea? Raspandeste-o.

Servicii IT Fix


0720 428 990